0

Akhirnya kau luahkan

Posted by finie && eddie on 4/20/2014 08:59:00 PTG

Terima kasih kerana akhirnya perkara itu telah kau luahkan..biarpun tidak ditujukan secara langsug kepada aku namun penulisanmu aku mengerti..perubahan fasa hidupku membuatkan perubahan kepada hubungan kita..sungguh aku xsangka dan menyangka... tapi tak mengapa kerana aku tahu kau sudah menemui pengganti diriku sehingga sanggup kau lupakan aku..tiada kata hanya mampu tersenyum sahaja...doaku moga kau sentiasa dilimpahi kebahagiaan buat dirimu...


|

0 Comments

Catat Ulasan

-kami dah bertunang-

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Kami Dah Bersatu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Abah birthday...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

umi birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Copyright © 2009 Sesuci Kasih Shafdi