0

yeay berjaya...i like...

Posted by finie && eddie on 10/29/2010 07:45:00 PTG
Malam nie balik kerja lmbt...so update blog jap...release tensen before esok dtg kerja lg....dh maju setapak bila mampu masukkan video lagu kegemaran kami berdua...syg tgk la ayg dh upload lagu kau ilhamku dari man bai...hehehehe...sebelum ini xberjaya so ari berjaya...yesssss.....

esok aku dgn team aku akan kerja untuk ari terakhir aku dlm team ini sebelum aku pergi ke projek lain untuk mengenali team lain...so kami semua sepakat esok kami akan kerja bersama....lgpon byk lg kerja yg perlu disettlekan untuk projek ini sebelum aku pergi ke projek lain...sedih juga kerana aku ingin menghabiskan projek ini bersama2 dan meraikan kejayaan kami semua bersama tp apakan daya arahan dari pihak atasan agar aku ke team lain...so ikutkan ajelah....hehehehe....

minggu depan bermula rutin bersama team baru...siapakah mereka-mereka yang terlibat...aduh takutnye aku tp yg pasti project manager adalah bos aku sendiri...dia sememangnya ingin aku ke teamnya sejak dahulu lagi...oleh itu untuk projek ini dia telah memetik nama aku untuk masuk ke team itu bersama beberapa ahli lain...walaupun begitu harap2 aku tidak di assignkn kepada developer sudah...aduh berdebor menunggu task yang akan diberikan....so scary..hahahaha.....

sorry syg entry nie tercipta sbb nk cite pasal berjaya mskkn video tu tetiba melalut kepada perubahan hidup ayg mgu depan...tp xpe la kan masih lagi tentang aygkan...hehehehe...jgn marah yea syg... :))

|

0 Comments

Catat Ulasan

-kami dah bertunang-

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Kami Dah Bersatu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Abah birthday...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

umi birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Copyright © 2009 Sesuci Kasih Shafdi